Σελίδες

Δευτέρα 27 Απριλίου 2015

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015


Τα παιδιά μέσα από το λογισμικό: " light and shadows  "αντιλαμβάνονται ότι όσο πιο κοντά είνα ένα αντικείμενο με μια φωτεινή πηγή τόσο μεγαλύτερη είναι η σκιά του.Ενώ οσο απομακρύνεται μικραίνει.

 http://www.bbc.co.uk/bitesize/ks2/science/physical_processes/light_shadows/play/popup.shtml


Τρίτη 21 Απριλίου 2015

"ΟΜΟΡΦΕ ΜΟΥ ΗΛΙΕ"



Τα κλασσικά τμήματα του σχολείου μας έχουν αναλάβει πρόγραμμα Φυσικών επιστημών: 
" Ηλιος-Φως" σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.



Αφορμή για την έναρξη του προγράμματος ήταν η ιστορία από την Ελληνική μυθολογία "Το Άρμα του Ήλιου"

:https://www.youtube.com/watch?v=AjP0kKEUSdw








Tα παιδιά απαντούν στην ερώτηση τι είναι ο ήλιος

Ο ήλιος είναι ένα φωτάκι! (Κων/ος)
Ο ήλιος μας κυνηγάει όταν πηγαίνουμε βόλτες(Βιβή)
Ο ήλιος μας φέρνει την μέρα! (Σεραφείμ)
Ο ήλιος είναι ένα μεγάλο φως που μας φέρνει ζέστη!(Δημήτρης)
Ο ήλιος μας ιδρώνει.(Γαρυφαλλιά)
Ο ήλιος φωτίζει παντού!(Νίκος)
Ο ήλιος φωτίζει όλο το σύμπαν!(Άννα)
Ο ήλιος είναι μια μεγάλη ηλιακτίδα!(Ιφιγένεια)
Ο ήλιος πάει σε όλη την γη!(Έφη)
Ο ήλιος είναι η μέρα!(Δέσποινα)

Ο ήλιος κάθεται στηνκαρέκλα του!(Βιβή)
O ήλιος κοιμάται  πίσω από τα βουνά (Αθηνά)
Ο ήλιος μας ακολουθεί.(Δημήτρης)
Ο ήλιος είναι λαμπερός,μεγάλος και ζεστός.(Ελένη,Θωμάς,Κων/ος)
Το καλοκαίρι μας καίει.(Λευτέρης)
Δεν μπορούμε να τον δούμε(Ιωάννα)

ΣΤΟΧΟΙ


Να γνωρίσουν τον πολύτιμο αυτό φίλο, που μπορεί να γίνει ο χειρότερος εχθρός.
Να κατανοήσουν τις ιδιότητες και τη χρησιμότητά του.
Να κατανοήσουν τους κινδύνους, που μπορεί να προκαλέσει
Να μάθουν να προστατεύονται από αυτόν. 


Μία από τις ιδιότητες του ήλιου, είναι να σχηματίζει σκιές με τις φωτεινές του ακτίνες, όταν αυτές συναντήσουν ένα εμπόδιο.

Τα παιδιά στην αυλή βλέπουν την σκιά τους και παίζουν μ' αυτήν.
















Φυσικές επιστήμες :Φωτίζουμε με ένα φακό την υδρόγειο καθώς γυρίζει γύρω – γύρω, έτσι ώστε να κατανοήσουμε τη μέρα και τη νύχτα.
 



Δραματοποίηση
Τα παιδιά αναπαριστούν την κίνηση της γης γύρω από τον ήλιο.







Εικαστικά:Zωγραφίζουν την κυκλική κίνηση της γης γύρω από τον ήλιο.



Τα παιδιά προσπαθούν να βρουν την σκιά που αντιστοιχεί στο κάθε ζώο και να σχηματίσουν το 
παζλ. (Μαθηματικά)